نرخ کرایه تریلی بین شهری در سال 1403

تریلی یکی از مهم ترین ماشین آلات سنگین در باربری بین شهری است. از این ماشین در باربری بین المللی نیز استفاده می شود. در باربری، بارهای متنوعی از نظر نوع و شرایط حمل وجود دارند که هر یک را با ماشین آلات خاصی می توان جابجا کرد. تریلی نیز انواع مختلفی دارد که برای حمل بارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه نرخ کرایه تریلی بین شهری در سال 1403 بستگی به این دارد که شما چه نوع باری را با چه نوع تریلی قصد دارید جابجا کنید. در این مطلب از سینا ترابر می خواهیم کلیه عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه تریلی را مورد بررسی قرار دهیم. پس همراه ما بمانید!!

شماره باربری جهت دریافت مشاوره رایگان: 09148122744

انواع تریلی

پیش از اینکه به بحث اصلی بپردازیم، ابتدا نگاهی به انواع تریلی می اندازیم. و به صورت کلی ویژگی های هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم. چرا که نوع تریلی مورد استفاده توسط مشتری بر روی نرخ کرایه تریلی تاثیر می گذارد. در ادامه با ما باشید!

بیشتر بخوانید: باربری بین شهری با تریلی با ارزانترین قیمت بازار

1- تریلی کفی:

تریلی کفی نوعی از تریلی است که اتاقک است و صرفا از طریق یک کف پوشیده از جنس چوب چند لایه برخوردار است که مجهز به روکش ضد آب است. این تریلی ساده ترین نوع آن بوده و برای حمل بارهایی مناسب است که شرایط خاصی برای حمل نمی طلبند. در نتیجه نرخ کرایه تریلی بین شهری برای تریلی کفی از سایر انواع آن کمتر است. شما می توانید بارهایی همچون فلزات سنگین فولادی از قبیل تیرآهن و… را با آن جابجا کنید.

انواع تریلی

انواع تریلی با بهترین تعرفه ها در سینا ترابر

2- تریلی ترانزیت یا چادری:

نوع دیگری از تریلی است که به یک اتاقک بزرگ سرپوشیده مجهز است. این اتاقک سرپوشیده بوده و با پارچه های مرغوب یا فلزات محکم پوشانده می شود. از این تریلی برای حمل بارهایی استفاده می شود که حساس به ضربه یا اصابت بارش جوی بوده و شرایط خاصی را برای حمل می طلبند. این نوع تریلی از کفی پیشرفته تر بوده و در نتیجه نرخ کرایه تریلی بین شهری با آن گران تر است. بنابراین در صورتی از آن استفاده کند که نوع بارتان شرایط حمل با آن را بطلبد.

3- تریلی بغل دار یا لبه دار:

این نوع تریلی از یک اتاقک فاقد سقف برخوردار است. یعنی از بغل، لبه هایی دارد که توسط آنها می توان بار موجود در آن را مهار کرد. اما فاقد سقف است. این نوع تریلی برای حمل بارهایی مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت بسته بندی روی هم را در تریلی های ترانزیت ندارند. از طرفی در حین حمل نیازمند لبه هایی از طرفین هستند تا حرکت آنها را در حین جابجایی مهار کند. نرخ کرایه تریلی بی شهری در این نوع تریلی گران تر از کفی بوده و بر اساس شرایط تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: حمل بار با کامیون تک (10 تن) / جفت (15 تن)

عوامل موثر بر نرخ کرایه تریلی بین شهری

حال برگردیم به بحث اصلی خودمان؛ یعنی: عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه تریلی!! فارغ از اینکه از چه نوع تریلی برای حمل بار خود استفاده می کنید، یک سری فاکتورها در تعیین نرخ کرایه تریلی تاثیر گذار هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

عوامل موثر بر نرخ کرایه تریلی بین شهری

عوامل موثر بر نرخ کرایه تریلی بین شهری

1- نوع بار، وزن و ابعاد بار:

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین نرخ کرایه تریلی بین شهری نوع باری است که قصد حمل آن را دارید. برخی از بارها حساس تر از بقیه بوده و در هر شرایط قابلیت حمل ندارند. مثلا بارهایی که حساس به ضربه هستند و امکان شکستگی در آنها در حین حمل بار بالاست. یا بارهایی که به اصابت گرد و غبار و بارش های جوی حساس هستند. طبیعتا هزینه حمل اینگونه بارها بالاتر از سایرین بوده و بر اساس وزن و حجم آنها تعیین می شود. وزن یا حجم بار بر روی نرخ کرایه تریلی اثرگذار است. اینگونه که هر چه وزن باری بیشتر باشد، هزینه حمل بالاتری هم خواهد داشت.

توجه: چنانچه به تازگی قصد حمل بار در محدوده بین شهری را دارید و می خواهید بر اساس نوع باری که دارید، بهترین و مقرون به صرفه ترین ماشین باربری را انتخاب کنید، همین حالا با ما در سینا ترابر تماس بگیرید:

09148122744

2- صدور بارنامه بین شهری:

در حمل بار بین شهری یک سری خدمات از سوی شرکت حمل بار به مشتریان ارائه می شود که یکی از آنها صدور بارنامه است. این خدمات نرخ کرایه تریلی بین شهری را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. بارنامه نوعی سند حقوقی است که بین شما و باربری مورد نظرتان بسته می شود. و تعیین می کند بار با مشخصات موجود در تاریخی معین جهت جابجایی از مبدا تا مقصد مشخص به باربری فلان به امانت داده شده است. این یک مجوز معتبر برای حمل بار شما با ماشین مورد نظرتان نیز هست.

3- فاصله مبدا تا مقصد:

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین کرایه تریلی بین شهری این است که چه مسافتی را بر حسب کیلومتر قرار است طی کنید. هر چقدر این مسافت طولانی تر باشد، سوخت بیشتری نیز مصرف شده و استهلاک بیشتری برای ماشین باربری به وجود می آید. در نتیجه حمل بار برای مسافت های طولانی تر، گران تر بوده و نرخ کرایه تریلی بین شهری برای آنها گران تر است. در نتیجه در ابتدا که قصد دارید باری را در محدوده بین شهری جابجا کنید، مسافت را بر حسب کیلومتر در نظر بگیرید. این موضوع در تعیین کرایه تریلی بین شهری بسیار موثر است.

باربری بین شهری با تریلی با بهترین تعرفه ها در سال 1403 در سنا ترابر

باربری بین شهری با تریلی با بهترین تعرفه ها در سال 1403 در سنا ترابر

باربری بین شهری با تریلی با بهترین تعرفه ها در سال 1403 در سنا ترابر

سینا ترابر یک شرکت حمل بار داخلی است که انواع تریلی، کامیون و خاور را با بهترین تعرفه ها در اختیار مشتریان عزیز سراسر کشور قرار می دهد. ما با بیش از 10 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری به صورت زمینی کلیه خدمات مورد نیاز را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهیم. در این بین بهترین نرخ ها را نیز در نرخ کرایه تریلی بین شهری داریم. کافیست همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و با یک مشاوره رایگان کلیه اطلاعات مورد نیاز را در این زمینه از همکاران ما دریافت نمایید. ما با تیمی مجرب در زمینه صدور بارنامه و باربری بین شهری می توانیم بهترین نرخ کرایه تریلی را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.

09148122744

2024-03-24T10:44:31-01:00