باربری با تریلی با تخفیف های ویژه در سینا ترابر

تریلی یکی از رایج ترین ماشین های باربری است که برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. تریلی انواع مختلفی دارد که هر یک کاربرد خاص خود را داشته و از قیمت های متنوعی برخوردار هستند. باربری با تریلی به علت تنوع ویژه ای که از نظر نوع ماشین آلات و تفاوت قیمت ها دارد، انعطاف قابل قبولی را در اختیار مشتریان ی گذارد تا بتوانند راحت تر مناسب ترین ماشین را برای بار خود برگزینند. در این مطلب از سینا ترابر قصد داریم همه چیز را در خصوص حمل بار با تریلی به شما عزیزان بگوییم و به روزترین قیمت حمل بار با این ماشین را به شما اطلاع دهیم. با ما همراه شوید!

شماره باربری: 09148122744

نرخ کرایه حمل بار با تریلی

حمل بار با تریلی تعرفه‌های مشخصی در بازار دارد که در باربری های مختلف، متفاوت است. این نرخ ها روزانه متغیر هستند و در شرایط کنونی نمی توان کرایه های مشخصی را به عنوان نرخ کرایه تریلی اعلام کرد. هر نوع تریلی بسته به اینکه چه امکاناتی دارد و چه نوع بارهایی را می تواند در مسافتی مشخص جابجا کند، نرخ کرایه متفاوتی دارد. یکی از مهم ترین عواملی که بر نرخ کرایه تریلی تاثیر می گذارد، همین نوع تریلی مورد استفاده شماست. بنابراین بد نیست یک معرفی اجمالی از رایج ترین انواع تریلی انجام دهیم. تا هم با ویژگی های آنها آشنا شوید و هم تفاوت کرایه ها را در باربری با تریلی بهتر دریابید. با ما باشید!

انواع تریلی

همانطور که گفتیم، تریلی‌ها انواع مختلفی دارند که از این میان می‌توان به تریلی کفی، ترانزیت یا چادری، بغل بازشو و کمپرسی اشاره کرد. هر یک از این ماشین ها ظاهر متفاوتی با سایرین داشته و از امکانات متفاوتی بهره می برند. در نتیجه از هر یک برای حمل بارهای متفاوتی استفاده می شود. به عنوان مثال از تریلی کفی که ساده ترین نوع تریلی است، برای حمل بارهای فلزی و فولادی همچون تیرآهن و … استفاده می شود. در خصوص باربری با تریلی کفی خوب است بدانید که این ماشین هیچ گونه حفاظی از طرفین ندارد و در نتیجه برای حمل بارهایی مناسب است که بسیار سنگین و محکم هستند و نیاز به فضای بازی برای جابجایی دارند.

جهت مطالعه بیشتر: انواع تریلی؛ حمل بار سنگین با تریلی + نرخ کرایه تریلی

انواع تریلی

انواع تریلی با بهترین تعرفه ها در سینا ترابر

این ساده‌ترین نوع تریلی است که از قیمت بسیار مناسبی هم به نسبت بقیه تریلی‌ها برخوردار است. از طرفی تریلی ترانزیت یا چادری سرپوشیده است و به واسطه یک رویه پارچه‌ای مسقف شده است. از این نوع تریلی برای حمل بارهایی استفاده می شود که نیازمند فضای بسته هستند و نباید با بارش های جوی و گرد و غبار هیچ گونه تماسی داشته باشند. در باربری با تریلی، تریلی های ترانزیت گران تر از کفی هستند و در صورتی باید از آنها استفاده کنید که ویژگی های بار شما طلب می کند. تریلی بغل بازشو نیز از طرفین بغل هایی دارد که قابلیت باز و بسته شدن دارند و برای بارهایی مناسب هستند که نیازمند حفاظ از طرفین هستند.

دقت کنید که وجود این حفاظ های بازشو، کار بارگیری را نیز بسیار راحت می کند. چرا که به راحتی می توانید آن را در حین بارگیری باز کرده و بارتان را در داخلی ماشین جاسازی کنید و بعد دوباره ببندید تا در طی مسیر مانع از حرکت اضافی و جابجایی محموله شما شود. ما در سینا ترابر مشاوره کاملی را در زمینه انواع تریلی و هزینه باربری با تریلی به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. کافیست با ما تماس گرفته و در این خصوص از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید!

09148122744

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با تریلی

علاوه بر نوع تریلی که به آن اشاره کردیم، عوامل دیگری هم همستند که بر روی نرخ کرایه حمل بار با تریلی موثر هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا این عوامل را نیز با هم بررسی کرده و به یک جمع بندی نهایی در خصوص نرخ کرایه تریلی برسیم.

جهت مطالعه بیشتر: نرخ کرایه تریلی 1403 با بهترین تعرفه ها

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با تریلی

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با تریلی

1- نوع بار، وزن و حجم بار:

نوع بار شما را متریال و کاربرد آن مشخص می سازد. در باربری با تریلی باید به این موضوع توجه کنید که بار شما چگونه فضایی را برای باربری می طلبد. و بهترین نوع تریلی را برای جابجایی آن برگزینید! اینکه بار شما شکستنی یا حساس به ضربه باشد یا نه، به شرایط جوی و اصابت گرد و غبار حساس باشد یا نه، دمایی خاص برای جابجایی می طلبد یا نه و موارد از این قبیل، همگی به نوع بار شما برمی گردد. پس باید بهترین نوع ماشین را برای جابجایی ماشین خود برگزینید. از طرف دیگر وزن یا حجم بار نیز در تعیین نرخ کرایه حمل بار با تریلی تاثیر گذار است.

وزن یا حجم بیشتر بار موجب گران تر بودن باربری با تریلی خواهد شد. چنانچه بار شما خرده بار است و قصد دارید آن را به همراه محموله های دیگری جابجا کنید، حجم بار در تعیین هزینه نهایی حملر بار بسیار تعیین کننده است. هر چه حجم بار شما در این قبیل موارد بیشتر باشد، طبیعتا هزینه بیشتری را برای جابجایی با تریلی به خود اختصاص می دهد. چرا که فضای بیشتری از ماشین باربری را زبه خود اختصاص خواهد داد.

2- فاصله مبدا تا مقصد:

از دیگر مواردی که بر روی هزینه باربری با تریلی تاثیر می گذارد، فاصله بین مبدا تا مقصد است. از آنجایی که هر ماشین باربری با سوخت کار می کند و هر چه مسافت طولانی تر باشد، به سوخت بیشتری نیاز است، هر چه این مسافت بیشتر باشد طبیعتا هزینه باربری نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین در حین حمل بار با تریلی یک استعلام هم از فاصله مبدا تا مقصد خود داشته باشید و هزینه نهایی را با توجه به آن محاسبه نمایید!

حمل بار با تریلی

باربری با تریلی با مناسب ترین تعرفه ها با سینا ترابر

باربری با تریلی با مناسب ترین تعرفه ها با سینا ترابر

سینا ترابر با بیش از 10 سال تجربه کاری مفید در زمینه حمل بار با تریلی می تواند انواع بارهای نیمه سنگین و سنگین شما عزیزان را با مناسب ترین تعرفه ها و با طیف متنوعی از انواع تریلی در محدوده های بین شهری جابجا کند. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و در خصوص نرخ کرایه باربری با تریلی از همکاران ما سوال کنید. ما مشاوره کامل و همه جانبه ای را در این زمینه به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان ارائه خواهیم داد تا کاملا در این زمینه روشن شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید:

09148122744

2024-04-12T09:23:45+00:00