باربری بین شهری با تریلی با ارزانترین قیمت بازار

باربری بین‌شهری از مهم‌ترین ارکان صنعت حمل‌و‌نقل در هر کشور است. چراکه کلیه صنایع تا حدود زیادی به این امر وابسته هستند. چه از نظر جابجایی متریال اولیه موردنیاز صنایع و چه از نظر جابجایی محصولات تولید شده در این صنایع که بایستی برای مشتریان مختلف در سرتاسر کشور ارسال شوند. باربری بین شهری با تریلی در این بین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تریلرها از بزرگترین ماشین‌های سنگین هستند که برای جابجایی بارهای بسیار سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. بارهایی که تناژ آنها روی چند تن است و جابجایی‌شان نیز حساسیت‌های مربوط به خود را دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا مهم‌ترین نکات را درخصوص باربری بین شهری با تریلی با ارزانترین قیمت بازار مطرح کنیم.

حمل بار با انواع تریلی

تریلی همچون سایر ماشین آلات انواع منحصربفرد خود را دارد. از تریلی کفی بگیریم تا تریلی های ترانزیت و بغل بازشو همگی برای حمل بارهای به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. باربرای با انواع تریلی از مهم ترین خدمات سینا ترابر است که به همراه بارنامه های معتبر به مشتریان عزیز ارائه می شود. مهم ترین مزیت سرویس حمل بار با تریلی در سینا ترابر، مقرون به صرفه بودن هزینه های باربری است. در ادامه حمل بار با انواع تریلی را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید!

جهت مطالعه بیشتر: انواع تریلی؛ حمل بار سنگین با تریلی + نرخ کرایه تریلی

1- حمل بار تریلی کفی:

در اولین مورد به شرح باربری بین شهری با تریلی های کفی می‌پردازیم. تریلی‌های کفی بهترین گزینه برای حمل بارهای بسیار سنگین هستند. از این جهت که کشنده کفی‌ها بسیار مقاوم است. چراکه عموما از چند لایه چوب باکیفیت و فولاد ساخته می‌شوند. بنابراین به راحتی می توان از آنها برای حمل بارهای بسیار سنگین استفاده کرد. از طرف دیگر تریلی کفی فاقد هر گونه اتاق یا بدنه هستند و از همین رو انعطاف بشتری برای حمل بارهای متنوع به نسبت سایر اناع تریلی دارند. تریلی کفی بهترین گزینه و تنها گزینه مناسب برای حمل بارهایی است که طول زیاد و وزن سنگینی دارند. از جمله این بارها می توان به آهن آلاتی همچون میلگرد و تیرآهن اشاره کرد.

باربری بین شهری با تریلی کفی

باربری بین شهری با تریلی کفی با بهترین تعرفه ها در سینا ترابر

سینا ترابر با بیش از 10 سال ستبقه در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری با انواع ماشین آات سنگین (کامیون و تریلی) در خدمت شما مشتری عزیز است تا بهترین تریلی های کفی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با این شماره در تماس باشید:

09148122744

2- حمل بار با تریلی ترانزیت یا چادری:

باربری بین شهری با تریلی چادری یا ترانزیت نیز بسیار رایج است و کاربردهای خاص خود را دارد. تریلی های چادری همانطور که از نام آنها پیداست، از ایک اتاق بزرگ برخوردار هستند که که در برابر نفوذ رطوبت و اصابت ضربه کاملا مقاوم اند. بنابراین بهترین گزینه برای حمل بارهایی هستند که از این نظر حساس محسوب می شوند. اما نکته مهم در خصوص حمل بار با این نوع تریلی این است که نمی توان به وقت بارگیری یا تخلیه بار از جرثقیل استفاده کرد. بنابراین برای حمل بارهایی مناسب هستند قابلیت تخلیه توسط نیروی انسانی را دارند.

به عنوان مثال بارهای صادراتی که به مقدار زیاد و در تناژ بالا به مرزهای ایران و کشورهای همسایه ارسال می شوند، بهترین گزینه برای تریلی های چادری هستند. این ماشین ظرفیت حمل بار تا 22 تن را دارد! سینا ترابر بهترین منبع برای سفارش تریلی ترانزیت یا چادر است. پس همین حالا با ما تماس بگیرید!!

باربری بین شهری با تریلی ترانزیت

باربری بین شهری با تریلی ترانزیت با بهترین تعرفه ها در سینا ترابر

3- حمل بار با تریلی بغل دار:

باربری بین شهری با تریلی بغل دار یکی دیگر از انواع مختلف حمل بار تریلی است. تریلی بغل دار در ظاهر شبیه تریلی کفی است. با این تفاوت که دورتادور آن دیواره های متحرکی قرار گرفته است که قابل باز و بسته شدن هستند. برخی از بارها هستند که به خاطر نوع بسته بندی شان، قابلیت حمل با تریلی کفی را ندارند. از طرفی این قابلیت را هم ندارند که بتوان بسته بندی ها را روی هم قرار داد و در یک ردیف چید. بنابراین با تریلی ترانزیت هم جابجا نمی شوند. در این صورت به ماشینی نیاز دارند که در حین بارگیری دیواره های آن باز شود تا به راحتی بتوان بار را در داخل آن قرار داد.

سپس در پایان این امکان فراهم باشد که دیواره ها را بست تا به راحتی بتوان بار را در حین حرکت مهار کرد. مزیت دیگر تریلی بغل دار این است که از آنجایی که سقف ندارد، به راحتی می توان در حین بارگیری یا تخلیه بار با آن، از جرثقیل استفاده کرد. این ماشین نیز تا 22 تن ظرفیت حمل بار را داراست. باربری بین شهری با تریلی بغل دار نیز یکی از کاربردی ترین نوع باربری است که با مناسب ترین تعرفه ها در سینا ترابر ارائه می شود. کافیست با این شماره در تماس باشید تا همکاران ما شما را به صورت کاملا رایگان در این خصوص راهنمایی کنند:

09148122744

باربری بین شهری با تریلی بغل دار

باربری بین شهری با تریلی بغل دار با بهترین تعرفه ها در سینا ترابر

باربری درون شهری و بین شهری با تریلی

 باربری با تریلی خدماتی است که از سوی برخی از باربری ها به مشتریان داخل کشور ارائه می شود. مهم ترین موردی که برای باربری با تریلی و کامیون ضروری است، ارائه بارنامه معتبر از سوی شرکت باربری است. ما در سینا ترابر معتبرترین بارنامه ها را برای مشتریان خود صادر می کنیم. پس از این نظر هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. همچنین می توانیم در صورت نیاز نیروی انسانی به محل پروژه تان بفرستیم و کلیه خدمات مورد نیاز در باربری بین شهری و درون شهری را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

باربری بین شهری با تریلی در سینا ترابر با بهترین تعرفه ها

باربری بین شهری با تریلی با بهترین خدمات را از سینا ترابر بخواهید! ما انواع تریلی کفی، ترانزیت، بغل دار و بغل بازشو را با مناسب ترین تعرفه های بازار به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. کافیست با ما تماس بگیرید و نیازمندی خود را با تیم پشتیبانی سینا ترابر در میان بگذارید. همکاران ما با بررسی نوع بار شما، مناسب ترین ماشین را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار خواهند داد. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را با تیم پشتیبانی سینا ترابر در میان بگذارید:

09148122744

2024-03-03T12:20:03-01:00