اجاره تریلی لبه دار با مناسب ترین تعرفه ها

اجاره تریلی امروزه یکی مهم‌ترین مبحث‌ها در زمینه حمل و نقل زمینی است. چرا که تریلی ها ماشین هایی همه کاره هستند که این قابلیت را دارند که همه جور باری را از بسته بندی شده گرفته تا به صورت غیر بسته بندی و در رنج های مختلف سنگین و فوق سنگین حمل کنند. اجاره تریلی لبه دار یکی از ترندهای روز در این زمینه است. علت احتمالا به قابلیت های ویژه تریلی لبه دار برمی گردد. اما مهم ترین دغدغه مشتری در اجاره تریلی، نرخ هزینه اجاره است. ما در سینا ترابر مناسب ترین نرخ ها را در کنار بهترین ماشین آلرات به شما پیشنهاد می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما بمانید!

شماره باربری: 09148122744

معرفی تریلی لبه دار

تریلی های لبه دار همانطور که از نام آنها پیداست، از یک سری لبه های مرتفع در اطراف خود برخوردار هستند. که کاربرد بسیار به جایی در کنترل حرکات اضافی بار در حین حمل دارند. همچنین این لبه ها قابلیت باز و بسته شدن دارند. تا در حین بارگیری بتوانید آنها را باز کرده و کار بارگیری را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید. در اجاره تریلی لبه دار دقت کنید که بارهایی از قبیل بارهای پالتی، کیسه های جامبو، بشکه و امثالهم را با این نوع تریلی جابجا می کنند. شما همچنین می توانید بارهایی با ابعاد بزرگ نظیر تراکتور، بیل مکانیکی و … را به راحتی با تریلی لبه دار جابجا کنید.

در ادامه بخوانید: اجاره تریلی کفی سه محور

چرا که لبه هایی که این ماشین دارد، بار را به طور کاملا ایمن از لبه ها مهار می کند. همین امر باعث می شود بار کاملا سالم به مقصد برسد. یکی از مهم ترین نکات در این قبیل مواقع، ابعاد بار شماست. اگر بار شما خارج از ابعاد استاندارد باشد، بار ترافیکی محسوب شده و هزینه حمل را با توجه به ابعاد دقیق بار مشخص می کنند. ارتفاع استاندارد برای این نوع باربری در اجاره تریلی لبه دار، 4 متر بوده که البته در برخی از جاده های کشور، با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ادراه راه سازی، این مقدار به 3.8 متر کاهش پیدا می کند.

معرفی تریلی لبه دار

معرفی تریلی لبه دار در سینا ترابر

09148122744

اجاره دربستی تریلی لبه دار

 در کل دو نوع حمل بار با تریلی لبه دار امکان پذیر است که عبارتند از:

  • حمل بار بصورت دربستی
  • حمل خرده بار با تریلی

چنانچه شما اجاره تریلی را برای حمل بار به صورت دربستی می خواهید، بایستی بتوانید برای آن بارنامه معتبر دریافت کنید. مشخصات زیر برای صدور بارنامه معتبر الزامی هستند:

  • نوع بار و میزان وزن بار
  • آدرس محل بارگیری همراه با کدپستی
  • آدرس محل تخلیه بار همراه با کدپستی
  • میزان ارزش بار جهت صدور بیمه نامه باربری

در اجاره تریلی لبه دار لازم به ذکر است که حمل بار به صورت دربستی این معنی را می دهد که شما باری با ابعاد بزرگ دارید که قادر است کل فضای تریلی را اشغال کند. اما گاهی اوقات برخی تریلی را برای حمل خرده بار از سینا ترابر اجاره می کنند. یعنی چند بار مختلف با ابعاد کوچکتر از یک بار کامل دارند که الزاما متعلق به یک صاحب بار هم نیست. اینگونه هزینه اجاره تریلی نیز بین صاحبین بار تقسیم می شود.

در ادامه بخوانید: اجاره کانتینر چادری سه محور

باربری تریلی لبه دار در سراسر کشور

ما در سینا ترابر خدمات اجاره تریلی را به سراسر کشور ارائه می دهیم. کافیست همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و در این خصوص از همکاران ما سوال کنید! دقت کنید که انتخاب تریلی در اجاره تریلی لبه دار بستگی به نوع و متریال بار شما دارد. همانطور که گفتیم، این تریلی برای حمل یک سری بارهای خاص مناسب است. بنابراین شما بایستی از این نظر نیز از ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا مناسب ترین ماشین بر اساس نوع باری که دارید، برای تان در نظر گرفته شود.

اجاره دربستی تریلی لبه دار

اجاره تریلی لبه دار دربستی با بهترین نرخ بازار در سینا ترابر

در خصوص قیمت دقیق اجاره ها نیز باید گفت با توجه به شرایط بازار و تغییر لحظه ای نرخ ارز، از دادن تعرفه های ثابت معذوریم. شما می توانید با برقراری یک تماس ساده با پشتیبانی سینا ترابر کلیه قیمت ها را از تیم پشتیبانی ما استعلام کنید! جهت استعلام بهترین نرخ اجاره تریلی لبه دار همین حالا تماس بگیرید:

09148122744

تعرفه باربری تریلی لبه دار

همانطور که گفتیم، مهم‌ترین موضوع برای مشتری در حین اجاره تریلی، هزینه اجاره است. اما نرخ اجاره تریلی از چه فاکتورهایی تاثیر می‌گیرد؟ ما می‌توانیم دست‌کم این فاکتورها را با هم بررسی کنیم. نخست اینکه نوع تریلی انتخابی در این خصوص مهم است. چراکه تریلی‌ها با هم متفاوت بوده و هریک نرخ اجاره مربوط به خود را دارند. در وهله دوم همانطور که گفتیم، بسته به اینکه حجم و وزن بار شما چقدر است، در تعیین نرخ اجاره تریلی تاثیرگذار است. برخی از بارها هستند که از نظر میزان حجم، خارج از حدودی هستند که به عنوان استاندارد در این زمینه تعریف شده‌اند. برای این قبیل بارها نرخ اجاره تریلی لبه دار بر اساس حجم بار تعیین می شود.

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده در این زمینه میزان زمانی است که شما قصد دارید تریلی لبه دار را اجاره کنید. در خصوص کرایه تریلی به صورت روزانه، موضوعی که در این خصوص مهم است، فاصله بین مبدا تا مقصد است. اما در خصوص اجاره تریلی، موضوع تفاوت بوده و آن را برحسب تعداد روزهای اجاره م سنجند. بنابراین مدت زمانی که شما قصد اجاره تریلی را دارید نیز در این خصوص تعیین کننده است. چنانچه به تازگی قصد اجاره تریلی را دارید و می خواهید جزییات بیشتری را در این خصوص بدانید، همین حالا با ما در سینا ترابر تماس بگیرید تا طی یک مشاوره رایگان، همه اطلاعات لازم را در اختیار شما دوست عزیز قرار دهیم:

09148122744

اجاره تریلی لبه دار با مناسب ترین تعرفه ها در سینا ترابر

اجاره تریلی لبه دار با مناسب ترین تعرفه ها در سینا ترابر

اجاره تریلی لبه دار با مناسب ترین تعرفه ها در سینا ترابر

سینا ترابر با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید و مرتبط در زمینه حمل بار زمینی در داخل کشور در خدمت شما عزیزان است تا کلیه ماشین آلات سنگین اعم از خاور، کامیون و تریلی را با بهترین قیمت ها در اختیار مشتری قرار دهد. ما می توانیم همچنین هرنوع مشاوره رایگانی را هم به مشتریان خود ارائه داده و در این زمینه در کنار شما عزیزان باشیم. کافیست همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و ما را در جریان پروژ تازه خود در خصوص اجاره تریلی لبه دار قرار دهید!

09148122744

2024-05-01T06:14:09+00:00