حمل بار با کامیون تک (10 تن) / جفت (15 تن)

حمل بار با کامیون تک / جفت برای حمل انواع بارهای بین شهری و درون شهری به شدت مورد نیاز است. همانطور که می دانید، کامیون های تک و جفت را با اسم بنز 10 چرخ و بنز 6 چرخ نیز می شناسند. این ماشین ها جزو ماشین های باربری سنگین قلمداد می شوند که برای حمل بارهای تا سقف 10 تن و 15 تن مناسب می باشند. حمل بار با این ماشین ها ویژگی های خاص خود را دارد. ما در سینا ترابر در خدمت شما هستیم تا همه نکات لازم را در خصوص حمل با این ماشین آلات به شما عزیزان بگویمم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید!

حمل بار شهری و بین شهری با کامیون تک / جفت

ماشین های گفته شده همانطور که گفتیم، برای بارهای با سقف وزنی 10 تن و 15 تن مناسب هستند. پس بدیهی است که برای موقعیت های خاص و بارهای ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند. این بارها می توانند ساختمانی یا صنعتی باشند. که در این صورت از سوی کارفرما مشخص می شود که بار با چه ماشینی حمل شود. حمل بار با کامیون تک / جفت در داخل شهر و بیرون شهر برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. در حمل بار بین شهری یا درون شهری ممکن است یک سری مسیرها وجود داشته باشد که صعب العبور باشند.

بیشتر بخوانید: باربری بین شهری با بهترین قیمت در سراسر کشور

یا بارگیری و تخلیه بار در آن مسیرها سخت باشد. در این صو رت حتما باید برای این موضوع چاره ای اندیشیده شود. چرا که از معایب حمل بار با کامیون های سنگین این است که انعطاف وانت بار و ماشین های سبک تر را در حمل بار ندارند و هر مسیری را نمی توان با آنها پیمود.

تفاوت کامیون تک با جفت

حمل بار با کامیون تک / جفت؛ تفاوت کامیون تک با جفت

حمل بار با کامیون تک و جفت در کلانشهر تهران

همانطور که گفتیم، حمل بار با کامیون تک / جفت برای بارهای خیلی سنگین مناسب است. که یا ساختمانی، تجاری یا صنعتی هستند. بدیهی است که این قبیل بارها در شهرهایی رایج‌تر هستند که صنعتی هستند و کار ساختمان و ساخت‌وساز در آنها رایج است. تهران بزرگترین کلانشهر ایران است که از این نظر بسیار فعال و رو به رشد محسوب می شود. در تهران حمل بار از شهرک های صنعتی، بازارها، از جاده قدیم تهران، کرج و… بسیار پرتردد است. نکته مهم در حمل بار در شهر تهران این است که به ساعت های بارگیری و تخلیه در روز دقت داشته باشید. چرا که در برخی از ساعات روز حمل با کامیون تک / جفت ممنوع است.

در این شرایط می توانید ساعت بارگیری را در شب تنظیم کنید! جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با کامیون تک / جفت می توانید با سینا ترابر در تماس باشید. ما با تیمی مجرب در زمینه حمل بار زمینی در داخل کشور می توانیم به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه داده و به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. کافیست با ما تماس بگیرید. دقن کنید که حمل بار با این کامیون ها در تمام شهرستان های کشور نیز رایج است. در تمامی جاده ها همه روزه این گونه بارها وجود دارند که توسط کامیون های تک و جفت حمل می شوند.

09148122744

ابعاد کامیون های تک و جفت

منظور ما از ابعاد کامیون تک و جفت، ابعاد اتاق یا همان بارگیر بنز است. این ابعاد برای بارگیر بنز تک، طولی نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر و برای بارگیر بنز جفت نیز طولی نزدیک به 7 متر و عرض تقریبی 2.35 تا 2.45 متر می باشد. همانطور که می دانید اتاق این ماشین ها سقف ندارد. پس ارتفاع بار در حمل بار با کامیون تک / جفت محدودیتی ندارد اما بهتر است ارتفاع بار بیش از 3 متر نباشد تا بار ترافیکی محسوب نشود. چنانچه بار شما جزو بارهای حساس باشد، برروی آن چادر می کشند تا از پراکنده شدن یا خیس شدن آن در زیر باران جلوگیری شود.

کرایه کامیون تک و جفت

حمل بار با کامیون تک / جفت؛ کرایه کامیون تک و جفت با بهترین نرخ ها در سینا ترابر

بنز 6 چرخ برای حمل چه بارهایی مناسب است؟

همانطور که گفتیم، بنز 6 چرخ یا همان کامیون تک برای حمل بار تا سقف 10 تن مناسب است. بنابراین شما می توانید انواع بارهای دارای این سقف وزنی را با آن حمل کنید! به عنوان مثال می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کیسه سیمان و گچ تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک
  • کیسه مواد تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک
  • مواد غذایی تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک
  • گل و لوازم باغبانی تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک
  • میوه و تره بار تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک
  • نخاله و ضایعات تا ظرفیت 10 تن با کامیون تک

بنز 10 چرخ برای حمل چه بارهایی مناسب است؟

کامیون های جفت نیز مانند تک محدودیتی از نظر نوع بار در حمل بار با کامیون تک / جفت ندارند. بنابراین شما می توانید طیف متنوعی از بار را با این نوع ماشین حمل کنید؛ فقط به این شرط که دارای سقف وزنی 15 تن باشد. بارهایی از قبیل:

  • آهن الات تا 15 تن با کامیون جفت
  • لوازم صنعتی و کارگاهی تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • سازه های پیش ساخته تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • لوازم آسانسور و موتور آسانسور تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • کود و خاک تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • پروفیل تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • دستگاه های عملیاتی و صنعتی تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
  • چوب و الوار تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت
درخواست کامیون 6 چرخ و 10 چرخ

درخواست کامیون 6 چرخ و 10 چرخ با بهترین نرخ در سینا ترابر؛ حمل بار با کامیون تک / جفت

کرایه حمل بار با کامیون تک / جفت

موارد مشخصی هستند که بر روی کرایه حمل بار با کامیون تک / جفت تاثیر می گذارد. من جمله نع بار، تناژ وزنی و میزان مسافت و… اما به طور کلی نرخ ثابت و از پیش تعیین شده ای برای کرایه کامیون تک و جفت وجودندارد و معمولا براساس توافق راننده با مشتری تعیین می شود. شما می توانید مناسب ترین کرایه ها را از شرکت سینا ترابر استعلام بگیرید! ما با سالها سابقه در زمینه ارائه ماشین آلات سنگین همچون کامیون تک وجفت می توانیم شما را همه جوره در این زمینه راهنمایی کنیم.

درخواست کامیون 6 چرخ و 10 چرخ از سینا ترابر

سینا ترابر با سالها سابقه در زمینه ارائه ماشین آلات سنگین می تواند در این زمینه صفر تا صد در کنار شما باشد. کافیست با ما در تماس باشید تا ارزان ترین کرایه حمل بار با کامیون تک / جفت را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم! دقت کنید که حتما چند ساعت پیش از بارگیری با پشتیبانی سینا ترابر تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ دهند!

09148122744

2024-02-19T18:16:42-01:00