اجاره تریلی کفی سه محور

همانطور که حتما می‌دانید، تریلی انواع مختلفی دارد که ساده‌ترین و اولیه‌ترین آن، تریلی کفی است. این تریلی همانطور که از نام آن پیداست، از یک کفی بسیار محکم از جنس چوب چندلایه و ضد آب برخوردار است که می تواند متریال های متنوع را در تناژ وزنی بالا حمل کند. برای پرداختن به بحث اجاره تریلی کفی سه محور باید بدانید این نوع تریلی چه ویژگی هایی دارد تا وقتی به باربری مورد نظرتان مراجعه می کنید، بدانید در آنجا باید به چه مواردی دقت کنید! تا پایان این مطلب از سینا ترابر همراه ما بمانید تا همه چیز را در این خصوص به شما بگوییم و مناسب ترین اجاره تریلی کفی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

شماره باربری: 09148122744

معرفی مشخصات تریلی کفی

همانطور که اشاره کردیم، تریلی کفی از یک کف بسیار محکم متشکل از چند لایه چوب ضد آب برخوردار است. همین باعث شده که بتوان اجسام مختلف را بر روی آن قرار داد. کفی یا کشنده این ماشین کاملا تخت بوده و دیواره هم ندارد. همین باعث می شود دست شما در بارگیری کاملا باز باشد. این ماشین از نظر شیوه بارگیری، منعطف ترین نوع تریلی است. اجاره تریلی کفی سه محور از این جهت طرفداران بسیاری در بازار حمل بار دارد. ممکن است در مورد چگونگی مهار کردن بار بر روی کفی سوال داشته باشید. برای این مورد می توانید از زنجیر و تسمه به تعداد مشخص استفاده کنید!

چنانچه در خصوص نرخ کرایه تریلی سوال دارید: نرخ کرایه تریلی بین شهری در سال 1403

گونه های مختلف تریلی کفی

شرکت های مختلفی دست به تولید تریلی کفی زده اند که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • شرکت دانگ فنگ
  • شرکت ولوو
  • شرکت اسکانیا
  • شرکت داف
اجاره تریلی کفی دو محور

گونه های مختلف تریلی کفی

لوازمی که این شرکت ها برای تولید تریلی کفی استفاده می کنند، یکسان است. از جمله مصادیق وجه اشتراک آنها در مبحث اجاره تریلی کفی سه محور، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سیستم هشدار برای پایان رسیدن لنت ها
  • سیستم EBS ترمز برای جلوگیری از واژگون شدن تریلی و توقف آنی

بارهای مناسب برای حمل با تریلی کفی

پیش از هر کاری ابتدا به این نکته دقت کنید که چه نوع بارهایی برای حمل با این ماشین مناسب هستند. و در صورتی این ماشین را اجاره کنید که گزینه مناسبی برای حمل بار شما باشد. بارهای سنگین وزن یا دارای طول بلند که خیلی برخورد شرایط جوی به آنها (بارندگی و گرد و غبار) مهم نباشد، بهترین گزینه برای حمل با تریلی کفی هستند. چراکه حمل بار با این تریلی، از بسیاری از انواع تریلی مقرون‌به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر است. پس چه‌بهتر که در حین اجاره تریلی کفی سه محور بارهای با این ویژگی‌ها را با تریلی کفی حمل کنید! از جمله بارهای مناسب برای این ماشین می‌توان به گوی‌های آهنی،ماشین آلات صنعتی، میلگرد و تیرآهن اشاره کرد.

دقت کنید که نداشتن لبه در تریلی کفی باعث می شود برای حمل بارهایی که به تجهیزات مخصوص جهت حمل نیاز دارند، مناسب نباشد. به عنوان مثال تریلی ترانزیت یا بغل دار که از اتاقک ویژه و لبه هایی در اطراف برای کنترل حرکت بار در حین حمل برخوردار هستند، گزینه های مناسب تری برای حمل این قبیل بارها می باشند. اما در عوض لبه نداشتن تریلی کفی، راحتی و آزادی عمل بسیاری به صاحب بار در حین بارگیری و حمل بار می دهد. در هر صورت ابتدا بایستی با توجه به ویژگی های بارتان، بهترین ماشین را برای حمل آن برگزینید!

جهت مشاوره رایگان در این خصوص و استعلام بهترین قیمت اجاره تریلی کفی سه محور همین حالا با سینا ترابر تماس بگیرید:

09148122744

اجاره تریلی کفی

اجاره تریلی کفی سه محور؛ بارهای مناسب برای حمل با تریلی کفی

انواع تریلی کفی برای حمل بار

از همان ابتدای مطالعه این مطلب ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که منظور از سه محور چیست؟ در این بخش به این موضوع می پردازیم. تریلی های کفی از دو نوع دو محور و سه محور برخوردار هستند که ویژگی هر یک به شرح ذیل است:

  • تریلی کفی دو محور: دارای دو عدد محور ۱۲ تنی کاسه ای جهت انتقال بار و حفظ بار برروی قسمت کفی 
  • تریلی کفی سه محور: دارای سه عدد محور ۱۲ تنی کاسه ای جهت انتقال بار و حفظ بار برروی قسمت کفی

تعرفه اجاره تریلی کفی سه محور

جهت آگاهی داشتن در خصوص تعرفه اجاره تریلی کفی نیز لازم است بدانید این مبلغ به دو صورت محاسبه می شود:

  1. کفی شهری (حمل بار درون شهری)
  2. کفی برون شهری (حمل بار به شهرهای دیگر)

جهت درخواست کامیون کلیک کنید: حمل بار با کامیون تک (10 تن) / جفت (15 تن)

حال با توجه به اینکه بار شما در چه تناژ و دارای چه متریالی است، هزینه حمل بارتان را محاسبه می کنند. دقت کنید که برای دانستن هزینه دقیق اجاره تریلی کفی بایستی یک سری اطلاعات را در خصوص محموله خود به شرکت باربری ارائه دهید. این اطلاعات، مواردی از قبیل فاصله مبدا بارگیری تا مقصد تخلیه، اعلام نوع بار، وزن و حجم بار و… می باشد. جزییات اطلاعات اجاره تریلی کفی سه محور ممکن است در باربری های مختلف، متفاوت باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بهتر است با شرکت باربری مورد نظر تماس بگیرید.

درخواست تریلی کفی به مرز

سینا ترابر در استان آذربایجان شرقی واقع است و می تواند به درخواست تریلی کفی به مرز توسط شما عزیزان پاسخ درخور ارائه دهد. ما می توانیم بارهای شما را به مرزهای شمالی و شمال غربی کشور ارسال کنیم. و در این بین مقرون به صرفه ترین هزینه ها را به شما پیشنهاد می دهیم. همچنین علاوه بر تریلی کفی، سایر انواع تریلی و کامیون های متنوع را نیز جهت ارائه خدمات به صاحبین بار در اختیار داریم. بار شما از هر متریال و در هر تناژ وزنی و حجمی که باشد، با ماشین سنگین های متنوع سینا ترابر، می توانید آن را به سوی مرز روانه کنید!

اجاره تریلی کفی سه محور در سینا ترابر با بهترین تعرفه ها

اجاره تریلی کفی سه محور در سینا ترابر با بهترین تعرفه ها

اجاره تریلی کفی سه محور در سینا ترابر با بهترین تعرفه ها

سینا ترابر با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه حمل بار زمینی داخلی (درون شهری و برون شهری) اینجاست تا شما عزیزان خدمات مربوط به حمل بار با تریلی و کامیون را به سهل ترین شیوه دریافت کنید. همچنین ما با قیمت های رقابتی که به شما عزیزان اعلام می کنیم، شما را به مشتری دائمی خود تبدیل خواهیم کرد. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید. ما همه روزه پاسخگوی درخواست شما عزیزان در خصوص اجاره تریلی کفی سه محور هستیم:

09148122744

2024-04-24T09:47:05+00:00