نرخ کرایه تریلی 1402 در سینا ترابر

نرخ کرایه تریلی معمولا بر اساس تن حساب می‌شود. به این صورت که مبلغ معینی را برای نرخ کرایه یک تن تعیین می‌کنند. و نرخ کرایه بار تریلی را بر اساس آن می‌سنجند. سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نرخ کرایه تریلی 1402 را برای هر تن 550 تومان تعیین کرد. شما می‌توانید جهت دریافت آخرین نرخ تن بر کیلومتر و محاسبه کرایه تن بر کیلومتر به صورت آنلاین به سامانه ستاک مراجعه کنید. چنانچه قصد حمل بار به شهرستان را دارید و می‌خواهید از نرخ کرایه تریلی به‌صورت به‌روز مطلع شوید، با شماره تلفن 09148122744 در تماس باشید! در ادامه با ما همراه شوید تا کلیه عوامل موثر بر نرخ کرایه تریلی بر حسب تن را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

نرخ تن بر کیلومتر تریلی چیست؟

کرایه باربری با هر ماشینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به نوع بار، وزن و حجم بار، زمان حمل، فاصله مبدا تا مقصد و… اشاره کرد. اما از زمانی که نرخ کرایه تریلی 1402 بر حسب تن بر کیلومتر محاسبه شد، دیگر این چرخه تغییر کرد. به این صورت که فاکتور جدیدی به نام کرایه پایه به وجود آمد که بر حسب تن بر کیلومتر محاسبه می شود. این نرخ را در بارنامه ثبت می کنند و به گونه ای است که کمتر از آن را نمی توان ثبت کرد. توجه داشته باشید که کرایه پایه همان حداقل کرایه است.

بیشتر بخوانید: باربری بین شهری با تریلی با ارزانترین قیمت بازار

برای محاسبه کرایه نهایی هزینه های جانبی از قبیل کارمزد ۴ درصدی اداره راه – بیمه تکمیلی رانندگان – بیمه بار – ارزش افزوده – و … نیز به کرایه پایه اضافه می شوند و کرایه نهایی به دست می آید. چنانچه از شرکت حمل مورد نظرتان بارنامه دریافت کرده اید، حتما این مورد را چک کنید که کرایه پایه درج شده در بارنامه کمتر از نرخ سازمان راهداری نباشد. در غیر این صورت بارنامه شما از اعتبار ساقط شده و کاغذ باطله ای بیش نخواهد بود! در نتجه وقتی می گوییم نرخ کرایه تریلی 1402 افزایش 40 درصدی داشته است، به این معناست که کرایه پایه تمام مسیرها 40% افزایش داشته و کمتر از آن نرخ نمی توان بارنامه ای صادر کرد.

نرخ تن بر کیلومتر تریلی

نرخ تن بر کیلومتر تریلی چیست؟

محاسبه کرایه تریلی بر حسب تن بر کیلومتر

در ابتدا فرمول خاصی برای نرخ کرایه تریلی وجود نداشت. رو به رشد بودن بازار عرضه و تقاضا در این زمینه باعث شد یک سری مشکلات از این نظر برای رانندگان تریلی و مشتریان این صنف به وجود آید. در نتیجه تشکل های صنفی رانندگان این موضوع را پیگیری کردند و با تلاش ها و فعالیت هایی که در این زمینه انجام شد، برای نخستین بار در سال 1397 شاخص تن بر کیلومتر برای محاسبه نرخ کرایه تریلی معرفی شد. از آن به بعد تمامی کرایه ها در حین صدور بارنامه بر حسب تن بر کیلومتر درج شد. فرمول محاسبه کرایه بر حسب تن بر کیلومتر یا نرخ کرایه تریلی 1402 به شرح ذیل است:

فرمول کرایه کل حمل =  A + B + C + D + E + F + G

A = ۱/۳۱ * T

A= حداقل کرایه حمل محاسبه شده برای راننده

B= عوارض سازمان راهداری

C= کارمزد شرکت حمل

D= ارزش افزوده

E= بیمه بار که متناسب با ارزش کالای ارسالی میباشد

F= ارزش افزوده بیمه بار

G= بیمه تکمیلی رانندگان

T = لیست كرايه تن بر كيلومتر مرداد ماه ۹۹ ارسالي از اداره كل راهداري و حمل و نقل کشور

اگر شما به تازگی باری داری که قصد دارید آن را با تریلی حمل کنید و در خصوص نرخ کرایه تریلی 1402 سوال دارید، همین حالا با سینا ترابر در تماس باشید تا از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید:

09148122744

نرخ کرایه تریلی در حمل بار بین شهری

بهترین نرخ کرایه تریلی در حمل بار بین شهری در سینا ترابر

نرخ کرایه تریلی کفی در حمل بار بین شهری

تریلی‌های کفی ساده‌ترین نوع تریلی‌ها هستند که طیف متنوعی از بارها را می توان با آن جابجا کرد. این نوع تریلی چون دیواره ای در اطراف خود ندارد، این امکان را برای کاربر به وجود می آورد که به تمامی سطوح آن دسترسی داشته باشد. بارهای حجیم و سنگین و همچنین بارهایی که ارتفاع غیر استاندارد دارند، به واسطه این نوع تریلی حمل می شوند. به عنوان مثال کیسه های جامبو، انواع کالای فولادی از قبیل میلگرد، تیر آهن، اجسام فولادی ساختمانی به طول شاخه ۱۲ متری و… همه توسط کفی جابجا می شوند. در محاسبه نرخ کرایه تریلی کفی باید ابتدا به سایز آن دقت کرد. کفی ها در دو سایز 12.6 متر و 13.7 متر موجود هستند.

بیشتر بخوانید: انواع تریلی؛ حمل بار سنگین با تریلی + نرخ کرایه تریلی

نرخ کرایه کفی از انواع آن ارزانتر بوده و به میزان موجودی آن در شهر بستگی دارد. وقت تعداد این تریلی در شهر کم است، نرخ کرایه آن نیز متفاوت بوده و معمولا بیشتر خواهد بود. چنانچه به تریلی کفی احتیاج دارید، همین حالا با سینا ترابر تماس بگیرید و درخواست خود را با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید. همکاران ما به شما مشاوره رایگان ارائه خواهند داد تا به تمامی سوالات شما در خصوص نرخ کرایه تریلی 1402 پاسخ داده شود.

نرخ کرایه تریلی ترانزیت در حمل بار بین شهری

اما اگر به ماشینی احتیاج دارید که سقف یا اتاق بسته داشته باشد، تریلی ترانزیت یا چادری بهترین گزینه است. وقتی کالا در داخل چادر قرار می گیرد، از اصابت آلودگی بیرون یا آسب شرایط جوی در امان بوده و از بیرون امکان دسترسی به آن وجود ندارد. تریلی های ترانزیت نیز در دو دو نوع صقف و بغل ثابت و سقف و بغل کشویی وجود دارند که سرعت بارگیری و تخلیه بار در نوع بغل کشویی بیشتر است. دقت کنید که به علت امکاناتی که تریلی چادری دارد، نرخ کرایه آن از تریلی کفی بیشتر است. جهت استعلام کرایه تریلی ترانزیت با سینا ترابر در تماس باشید!

نرخ کرایه تریلی 1402 ارزان و مقرون به صرفه در سینا ترابر

نرخ کرایه تریلی 1402 ارزان و مقرون به صرفه در سینا ترابر

نرخ کرایه تریلی 1402 ارزان و مقرون به صرفه در سینا ترابر

سینا ترابر با بیش از 10 سال سابقه در زمینه حمل بار زمینی درون شهری و بین شهری اینجاست تا شما بار خود را در امن ترین حالات و با مناسب ترین قیمت ها جابجا کنید! نرخ کرایه تریلی 1402 در سینا ترابر بسیار مقرون به صرفه بوده و برای مشتری کاملا رقابتی است. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این خصوص سوال کنید. سپس قیمت استعلام شده را با سایرین مقایسه نمایید. ما کمترین قیمت ها را به شما تضمین می دهیم! پس زمان را از دست ندهید!

09148122744

2024-03-20T08:22:03-01:00